Verzending

Verzend informatie

VerzendmethodenVerzend naarGeschatte LeveringstijdTransportkosten
PostNL Belgium 11-15 werkdagen EUR €0.99
DHL / GLS Belgium(Als het artikel in een lokaal magazijn is.) 4-6 werkdagen EUR €0.99
PostNL Netherlands 14-20 werkdagen EUR €2.99
PostNL Austria, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Spain, Switzerland, United Kingdom 15-21 werkdagen EUR €4.99
17Track.net Bulgaria, Croatia, Estonia, Finland, Israel, Greece, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Romania, Slovenia, Sweden 15-21 werkdagen EUR €8.99
MethodeVerzend naarTijd/kosten
PostNL Belgium 11-15 werkdagen
EUR €0.99
DHL / GLS Belgium(Als het artikel in een lokaal magazijn is.) 4-6 werkdagen
EUR €0.99
PostNL Netherlands 14-20 werkdagen
EUR €2.99
PostNL Austria, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Spain, Switzerland, United Kingdom 15-21 werkdagen
EUR €4.99
17Track.net Bulgaria, Croatia, Estonia, Finland, Israel, Greece, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Romania, Slovenia, Sweden 15-21 werkdagen
EUR €8.99

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In de meeste gevallen wordt het product binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling verwerkt en verzonden. De verzendinformatie wordt verstrekt op de tweede dag nadat uw artikel is verzonden. U kunt de verzendinformatie van uw bestelling vinden op de pagina "Bestelling volgen".

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt kun je je verzendadres wijzigen totdat we je bestelling verzenden. Als je de bestelling wilt aanpassen, neem dan contact met ons op.

Met betrekking tot de situatie waarin uit de logistiek blijkt dat er voor de goederen is getekend, maar dat de goederen niet daadwerkelijk zijn ontvangen. Hier leggen wij u de volgende punten uit voor een betere communicatie en probleemoplossing:

Verantwoordelijkheidsdefinitie :
Zodra een pakket als "afgeleverd" is gemarkeerd, is de hoofdverantwoordelijkheid van ons en het logistieke bedrijf ervoor te zorgen dat het pakket wordt afgeleverd op het adres dat u hebt opgegeven. Als u het pakket niet daadwerkelijk ontvangt, zullen wij u actief helpen bij het lokaliseren ervan en het indienen van een claim bij het logistieke bedrijf. Als enig verlies of ongemak tijdens het proces echter niet opzettelijk of door onze grove nalatigheid is veroorzaakt, is dit mogelijk niet het geval in staat om direct de volledige verantwoordelijkheid te nemen.

Oplossingsstappen :
-- Neem onmiddellijk contact met ons op: Neem zo snel mogelijk contact met ons op via onze klantenservicekanalen (telefoon, online klantenservice, e-mail, enz.) en geef gedetailleerde bestelinformatie en een beschrijving van de situatie waarin het pakket niet is ontvangen.
-- Assisteren bij onderzoek: we nemen contact op met het logistieke bedrijf en vragen hen een intern onderzoek uit te voeren en bijbehorend bewijsmateriaal of oplossingen te leveren.
-- Claimaanvraag: Als na onderzoek wordt bevestigd dat het pakket inderdaad verloren is gegaan of niet kan worden teruggevonden, zullen wij u helpen bij het indienen van een claimaanvraag bij het logistieke bedrijf en ernaar streven om voor uw legitieme rechten en belangen te vechten in overeenstemming met de logistiek regels en procedures van het bedrijf.